مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان پاستورنو تهران

مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان پاستورنو تهران برگزار شد.

مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند چندین ساله سرکار خانم نازنین اخباراتی، مدیرعامل سابق بیمارستان پاستورنو تهران (شرکت بازرگانی امید اخبارتی) و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان با حضور جناب آقای امید اخباراتی، رئیس‌هیأت مدیره بیمارستان و مسئولین واحدهای زیرمجموعه ایشان، روز یک‌شنبه مورخ 30ام مردادماه 1401، در سالن اجتماعات اختصاصی این بیمارستان برگزار شد و جناب آقای دکتر ایمان اخباراتی، مسئولیت مدیرعاملی بیمارستان را بر عهده گرفتند.

امید اخباراتی بیمارستان پاستورنو

در ابتدای این مراسم، جناب آقای امید اخباراتی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و دلسوزانه سرکار خانم نازنین اخباراتی و معاونین و همکاران زحمت‌کش ایشان، در مدت قریب بر دو سال، به گوشه‌ای از خدمات صورت پذیرفته ازجمله بهسازی و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان، رسیدگی به مطالبات کادر بیمارستان، بالابردن سطح و کیفیت خدمات ارائه‌شده به بیماران و… در این زمان اشاره کرد. وی همچنین برای مسئولین جدید بیمارستان آرزوی توفیق کرد و از برنامه‌ی بلندمدت برای افزایش بهره‌وری بیمارستان و آغاز فصلی جدید سخن گفت و به گوشه‌ای از برنامه‌ی توسعه‌ای ده ساله بیمارستان اشاره کرد. جناب آقای اخباراتی همچون سنوات گذشته، از بیماران به عنوان «مهمانان عزیز» نام برد که باید به بهترین شکل به آن‌ها به صورت عملی و نه تنها در شعار خدمت‌رسانی کرد.

امید اخباراتی

در ادامه سرکار خانم نازنین اخباراتی، مدیرعامل پیشین بیمارستان نیز گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در چند سال اخیر به رئیس هیات مدیره و جمعی مجزا ارائه داد و ضمن همراه دانستن خود برای انجام هرگونه همراهی و همکاری، برای تیم جدید مدیریت بیمارستان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین آقای ایمان اخباراتی، مدیرعامل جدید بیمارستان پاستورنو تهران، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مشهود و قابل‌ستایش مسئولین سابق بیمارستان، ارج نهادن، حفظ و اعتلای نیروی انسانی بیمارستان برای ارائه خدماتی بهتر به جامعه را از اولویت‌های خود دانست و از «گنجینه‌ی نیروی انسانی» به‌عنوان مهم‌ترین عامل پیشبرد اهداف بیمارستان سخن گفت.

همه چیز در رابطه با مالک بیمارستان پاستورنو، امید اخباراتی
امید اخباراتی، مالک و رئیس هیئت مدیره بیمارستان پاستورنو تهران

در ادامه مراسم رئیس جدید بیمارستان پاستورنو تهران گفت: «وظیفه همه ما خدمت به مردم است و این موهبتی است که خداوند به ما عطا کرده، پس باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران به دور از شعارزدگی بکوشیم. وی افزود: امیدوارم بتوانیم با ایجاد تعامل مناسب مجموعه این بیمارستان را طبق روال قبل مدیریت کنیم و در ارتقا و پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم.»

ایمان اخباراتی بیمارستان پاستورنو
ایمان اخباراتی مدیرعامل بیمارستان پاستورنو تهران

وی همچنین ضمن اشاره‌ای گذرا در رابطه با سوابق مدیریتی و حرفه‌ای خود در قسمت‌های مختلف از جمله بخش سلامت، خاطرنشان کرد: «این جابجایی‌ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت‌های مختلف است.»

امید اخباراتی مالک و رئیس هیئت مدیره بیمارستان پاستورنو
امید اخباراتی مالک و رئیس هیئت مدیره بیمارستان پاستورنو

پس از مراسم تودیع و معارفه، آقای دکتر ایمان اخباراتی ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف بیمارستان پاستورنو و گفتگوی رودررو با کادر بیمارستان، با حضور بر بالین بیماران از آن‌ها به‌صورت مستقیم در رابطه با خدمات بیمارستان، نظرخواهی کرد و پس از اعلام رضایتمندی بیماران، از کادر درمان قدردانی ویژه نمود. وی همچنین در گفتگو با کادر اجرایی بیمارستان، بر جدیت خود برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعه کنندگان تاکید کرد.

بیمارستان پاستورنو تهران بیش از نیم قرن در حوزه درمان کشور فعال بوده است و هدف از تأسیس این بیمارستان فراهم کردن محثط علمی و فنی برای متخصصان و فارغ التحصیلان جوانی بوده است که بتوانند به صورت مهمان از امکانات موجود در این بیمارستان بهره مند شوند. این بیمارستان چندی پیش به آقای امید اخباراتی و شرکت بازرگانی امیداخباراتی منتقل شد.